Αλλαγές και επιστροφές

Μπορείτε να προβείτε στην επιστροφή του προϊόντος για αλλαγή χρώματος,μεγέθους, σχεδίου ή να επιστροφή των χρημάτων σας συμπληρώνοντας την φόρμα υπαναχώρησης.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της Εταιρείας μας υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές εσωρούχων, μαγιό, κορμάκια και γενικώς προϊόντων που μπορούν να επηρεάσουν την προσωπική υγιεινή του ανθρώπου.

Βασικές προϋποθέσεις για την αλλαγή ή επιστροφή προϊόντων:
-Το προϊόν θα πρέπει να παραμένει άθικτο, πλήρες, χωρίς φθορές, με τα καρτελάκια του, δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί πέρα από δοκιμή, ούτε να έχει πλυθεί ή και σιδερωθεί και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το κάθε προϊόν. Εάν πρόκειται για παπούτσια παρακαλούμε οι δοκιμή να γίνεται σε επίπεδη επιφάνεια (πλακάκι, μάρμαρο, χαλί κλπ ώστε να μην αλλοιωθεί ο πάτος).
-Απαραίτητα το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (απόδειξη λιανικής) όταν το προϊόν επιστραφεί.
-Η αλλαγή ή επιστροφή πρέπει να γίνει έως 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης στο e-mail topstyle.gr@gmail.com ή τηλεφωνικά στο 6988688812. Καμία αλλαγή ή επιστροφή δεν γίνεται δεκτή εάν δεν υπάρξει σχετική γραπτή ή τηλεφωνική ενημέρωση στην επιχείρηση.

Αλλαγές ή επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο εφόσον η επιχείρηση έχει ενημερωθεί, έχει κάνει αποδεκτή την επιστροφή του προϊόντος και έχει παραλάβει το προϊόν που πρέπει να αντικαταστήσει εφόσον αυτό βρίσκεται άθικτο την αρχική του κατάσταση.

Εφόσον δεν συντρέχουν όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις η αλλαγή ή επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Κατόπιν συνεννόησης ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει το προϊόν στην διεύθυνση Κορδελιού 12, ΤΚ 38445, Νέα Ιωνία Βόλος.

Ο πελάτης αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος ή προϊόντων.

Η επιχείρηση δέχεται αλλαγές/επιστροφές αποκλειστικά και μόνο με εταιρίες ταχυμεταφορών courier της επιλογής του πελάτη στην έδρα της επιχείρησης και εξοφλημένα τα έξοδα αποστολής από τον πελάτη. Επιστροφές που θα γίνουν με ΕΛΤΑ (απλό ταχυδρομείο) δεν θα γίνονται δεκτές.

Κατά την διαδικασία επιστροφής του προϊόντος ο πελάτης έχει την αποκλειστική ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία ή απώλεια κατά την μεταφορά που μπορεί να οφείλεται σε κακή επιλογή μεταφορέα ή τρόπου αποστολής.

Σε κάθε περίπτωση σας συνιστούμε να κρατήσετε το αποδεικτικό και τον αριθμό αποστολής της εταιρίας ταχυμεταφορών courier που θα επιλέξετε μέχρι και την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής του προϊόντος.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Εφόσον επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να προβείτε στην συμπλήρωση του έντυπου υπαναχώρησης, σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ.10 του Νόμου 2251/94, και να το αποστείλετε ηλεκτρονικά στο topstyle.gr@gmail.com. Η εταιρία θα εξετάσει το αίτημα σας και θα σας ενημερώσει άμεσα για την αποδοχή ή μη του αιτήματος σας. Μετά την αποδοχή της εταιρίας θα πρέπει να μας αποστείλλετε το συσκευασμένο προϊον, την πρωτότυπη απόδειξη λιανικής πώλησης και μαζί με το πρωτότυπο έντυπο υπαναχώρησης το οποίο θα μας έχετε αποστείλει ηλεκτρονικά. Αφού η εταιρία παραλάβει το προϊον εντός 10 ημερών θα προβεί στην επιστροφή των χρημάτων στην τράπεζα την οποία θα μας υποδείξετε.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσω της τράπεζας Eurobank και η επιχείρηση δεν ευθύνεται για την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν οι υπόλοιπες τράπεζες καθώς επίσης δεν υποχρεούται να καταβάλει τα έξοδα για εμβάσματα σε άλλες τράπεζες πέραν της τράπεζας Eurobank.
Σε καμία περίπρωση δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας ολικώς ή μερικώς θα πρέπει υποχρεωτικά και έγκαιρα να ενημερώσετε την εταιρία με μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο topstyle.gr@gmail.com ή τηλεφωνικά στο 6988688812.

Το χρονικό όριο ακύρωσης παραγγελίας είναι αυστηρά μέχρι πριν την παράδοση στην μεταφορική εταιρεία.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί στην μεταφορική εταιρία ή έχει αποσταλεί προς παράδοση δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει υποχρεωτικά να παραλάβετε την παραγγελία και να ακολουθήσετε την διαδικασία επιστροφής.
Σε περίπτωση αδιαφορίας παραλαβής της παραγγελίας ή και άρνησης παραλαβής της ή όμοιας κακόβουλης πράξης από την πλευρά του πελάτη, ο πελάτης υποχρεούται να καταθέσει τα έξοδα αποστολής.
Σε κάθε περίπτωση, ο αγοραστής θα είναι υπεύθυνος για ζημιές που θα προκληθούν από την ακύρωση ή και επιστροφή της παραγγελίας, με την επιφύλαξη όλων των άλλων δικαιωμάτων του Τopstyle.gr . Το Τopstyle.gr διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει τις ζημίες που ενδεχομένως έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.

Οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση παραγγελιάς δεν θα είναι έγκυρη χωρίς την αποδοχή της επιχείρησης.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Όλα τα προϊόντα πριν από την αποστολή τους περνούν από σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο, προκειμένου να διασφαλίσουμε την άψογη κατάσταση τους και την αποφυγή της ταλαιπωρίας της αντικατάστασης τους.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας και παρουσία του διανομέα, υποχρεούστε να ελέγξετε την κατάσταση των προϊόντων προτού υπογράψετε το έγγραφο παράδοσης και συνεπώς αποδεχθείτε το δέμα. Εφόσον το έγγραφο παράδοσης έχει υπογραφεί, θεωρείται ότι ελέγξατε προηγουμένως την κατάσταση των προϊόντων.

Σε περίπτωση διαπίστωσης ελαττωματικών προϊόντων κατά την παραλαβή τους, γίνεται άμεσα αντικατάστασή τους με οποιαδήποτε από τα διαθέσιμα προϊόντα, χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μετά από άμεση ενημέρωση εντός 48 ωρών από της παραλαβή τους, με e-mail στο topstyle.gr@gmail.com στο οποίο θα αναγράφεται το ονοματεπώνυμο σας και κωδικός παραγγελίας καθώς και τα ελαττωματικά προϊόντα ή τηλεφωνικά στο 6988688812. Εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για την επίλυση του ζητήματος.