Αλλαγές και επιστροφές

Μπορείτε να προβείτε στην επιστροφή του προϊόντος για αλλαγή χρώματος,μεγέθους, σχεδίου ή να έχετε και επιστροφή των χρημάτων σας συμπληρώνοντας την φόρμα υπαναχώρησης.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της εταιρείας μας υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε εσώρουχα, μαγιό, κορμάκια και γενικώς σε προϊόντα που μπορούν να επηρεάσουν την προσωπική υγιεινή του ανθρώπου.
Βασικές προϋποθέσεις για την αλλαγή ή επιστροφή προϊόντων:

  • Το προϊόν θα πρέπει να παραμένει άθικτο, πλήρες, χωρίς φθορές, με τα καρτελάκια του, δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί πέρα από δοκιμή, ούτε να έχει πλυθεί ή και σιδερωθεί και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το κάθε προϊόν.
  • Απαραίτητα το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (απόδειξη λιανικής)
  • Αλλαγή ή επιστροφή έως 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης στο e-mail info@topstyle.gr.com ή τηλεφωνικά στο ……….Καμία αλλαγή ή επιστροφή δεν γίνεται δεκτή εάν δεν υπάρξει σχετική γραπτή ενημέρωση στην επιχείρηση.

Αλλαγές ή επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο εφόσον η επιχείρηση έχει ενημερωθεί και έχει κάνει αποδεκτή την επιστροφή του προϊόντος και παραλάβει το προϊόν που πρέπει να αντικαταστήσει εφόσον αυτό βρίσκεται άθικτο την αρχική του κατάσταση.

Εφόσον δεν συντρέχουν όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις η αλλαγή ή επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Κατόπιν συνεννόησης ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει το προϊόν στην διεύθυνση ……….

Ο πελάτης αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος ή προϊόντων.

Η επιχείρηση δέχεται αλλαγές/επιστροφές αποκλειστικά και μόνο με εταιρίες ταχυμεταφορών courier της επιλογής του πελάτη στην έδρα της επιχείρησης. Επιστροφές που θα γίνουν με ΕΛΤΑ (απλό ταχυδρομείο) δεν θα γίνονται δεκτές. (επιστροφή τιμή κούριερ που θα συμφωνήσουμε)

Κατά την διαδικασία επιστροφής του προϊόντος ο πελάτης έχει την αποκλειστική ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία ή απώλεια κατά την μεταφορά που μπορεί να οφείλεται σε κακή επιλογή μεταφορέα ή τρόπου αποστολής.

Σε κάθε περίπτωση σας συνιστούμε να κρατήσετε το αποδεικτικό και τον αριθμό αποστολής της courier μέχρι και την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής του προϊόντος.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Εφόσον επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να προβείτε στην συμπλήρωση του έντυπου υπαναχώρησης(επισύναψη φόρμας υπαναχώρησης), σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ.10 του Νόμου 2251/94, και να το αποστείλετε ηλεκτρονικά στο info@topstyle.gr. Η εταιρία θα εξετάσει το αίτημα σας και θα σας ενημερώσει άμεσα για την αποδοχή ή μη του αιτήματος σας. Μετά την αποδοχή της εταιρίας θα πρέπει να μας αποστείλετε το συσκευασμένο προϊόν, την πρωτότυπη απόδειξη λιανικής πώλησης και μαζί με το πρωτότυπο έντυπο υπαναχώρησης το οποίο θα μας έχετε αποστείλει ηλεκτρονικά. Αφού η εταιρία παραλάβει το προϊόν εντός 10 ημερών θα προβεί στην επιστροφή των χρημάτων στην τράπεζα την οποία θα μας υποδείξετε.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσω της τράπεζας ……(σε περίπτωση πιστωτικής???) και η επιχείρηση δεν ευθύνεται για την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν οι υπόλοιπες τράπεζες καθώς επίσης δεν υποχρεούται να καταβάλει τα έξοδα για εμβάσματα σε άλλες τράπεζες πέραν της τράπεζας……
Σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας ολικώς ή μερικώς θα πρέπει υποχρεωτικά και έγκαιρα να ενημερώσετε την εταιρία με μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@topstyle.gr.com ή sms στο …………….. ή τηλεφωνικά στο ………..

Το χρονικό όριο ακύρωσης παραγγελίας είναι αυστηρά μέχρι πριν την παράδοση στην μεταφορική εταιρεία.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί στην μεταφορική εταιρία ή έχει αποσταλεί προς παράδοση δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει υποχρεωτικά να παραλάβετε την παραγγελία και να ακολουθήσετε την διαδικασία επιστροφής.
Σε περίπτωση αδιαφορίας παραλαβής της παραγγελίας ή και άρνησης παραλαβής της ή όμοιας κακόβουλης πράξης από την πλευρά του πελάτη, ο πελάτης υποχρεούται να καταθέσει τα έξοδα αποστολής.
Σε κάθε περίπτωση, ο αγοραστής θα είναι υπεύθυνος για ζημιές που θα προκληθούν από την ακύρωση της παραγγελίας, με την επιφύλαξη όλων των άλλων δικαιωμάτων του topstyle.gr . Το topstyle.gr διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει τις ζημίες που ενδεχομένως έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.

Οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση παραγγελιάς δεν θα είναι έγκυρη χωρίς την αποδοχή της επιχείρησης.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Όλα τα προϊόντα πριν από την αποστολή τους περνούν από σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο, προκειμένου να διασφαλίσουμε την καλή λειτουργία τους και την αποφυγή της ταλαιπωρίας της αντικατάστασης τους.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας και παρουσία του διανομέα, υποχρεούστε να ελέγξετε την κατάσταση των προϊόντων προτού υπογράψετε το έγγραφο παράδοσης και συνεπώς αποδεχθείτε το δέμα. Εφόσον το έγγραφο παράδοσης έχει υπογραφεί, θεωρείται ότι ελέγξατε προηγουμένως την κατάσταση των προϊόντων.

Σε περίπτωση διαπίστωσης ελαττωματικών προϊόντων κατά την παραλαβή τους, γίνεται άμεσα αντικατάστασή τους με οποιαδήποτε από τα διαθέσιμα προϊόντα, χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μετά από άμεση ενημέρωση εντός 48 ωρών από της παραλαβή τους, με e-mail στο info@topstyle.gr στο οποίο θα αναγράφεται το ονοματεπώνυμο σας και κωδικός παραγγελίας καθώς και τα ελαττωματικά προϊόντα ή τηλεφωνικά στο ………… Εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για την επίλυση του ζητήματος.